یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked
سرخط خبرها

شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia

  • کد خبر: ۲۲۳۷۰۵
  • ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰
شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia
برند «اچ‌ام‌دی»، که از سال ۲۰۱۷ حق استفاده از نشان تجاری «نوکیا» را در اختیار داشت و گوشی‌های آن را عرضه می‌کرد، به‌زودی، از گوشی تولید خود رونمایی خواهد کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، شرکت HMD Global چندی پیش تأیید کرد که پس از سال‌ها عرضه گوشی‌های برند نوکیا قصد دارد به‌زودی از نخستین گوشی‌های برند خود رونمایی کند. در این راستا، اخیرا، مشخصات فنی و رندرهای گوشی جدید برند HMD که Pule Pro نام دارد در اختیار کاربران قرار گرفت.

شایعات قبل ادعا کرده بودند که گوشی‌های موردانتظار برند HMD در ماه ژوئیه معرفی خواهند شد، ولی حالا به نظر می‌رسد تا عرضه محصولات این برند زمان زیادی باقی نمانده است؛ در واقع، امکان دارد گوشی اچ‌ام‌دی پالس پرو فردا، ۲۴ آوریل (۵ اردیبهشت)، معرفی شود.

طبق جدیدترین گزارش منتشرشده، گوشی اچ‌ام‌دی پالس پرو در وب‌سایت یک فروشگاه فنلاندی لیست شده است؛ البته هم‌اکنون صفحه فروش این گوشی حذف شده است. شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia

صفحه فروش گوشی اچ‌ام‌دی پالس پرو حاوی مشخصات فنی، رندرها و قیمت این گوشی است. بدین ترتیب، به‌نظر می‌رسد این دستگاه با قیمت ۱۷۹یورویی به‌فروش خواهد رسید. به‌علاوه، فروشگاه فنلاندی ادعا کرده که محصول جدید اچ‌ام‌دی در تاریخ ۵ اردیبهشت عرضه می‌شود.

شایان ذکر است که صفحه فروش اچ‌ام‌دی پالس پرو زودتر از موعد در وب‌سایت فروشگاه فنلاندی قرار گرفته و همچنین مشخص نیست که آیا زمان اعلام‌شده درست است یا اشتباهی رخ داده است.

شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia

صفحه فروش اچ‌ام‌دی پالس پرو تأیید می‌کند که این گوشی از نمایشگر ۶٫۵۶اینچی IPS ال‌سی‌دی با رزولوشن تصویر اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰هرتزی بهره خواهد برد. قلب تپنده گوشی نیز تراشه Unisoc T606 خواهد بود که با حافظه رم ۶گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸گیگابایتیِ قابل‌افزایش به پردازش اطلاعات می‌پردازد.

منبع تغذیه گوشی جدید اچ‌ام‌دی باتری ۵۰۰۰میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. این گوشی، همچنین، با دوربین اصلی ۵۰مگاپیکسلی، سنسور تشخیص عمق ۲مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵۰مگاپیکسلی همراه خواهد شد. سنسور اثرانگشت دستگاه نیز در کنار بدنه قرار گرفته و با کلید پاور ادغام شده است.

متأسفانه، در لیست فروشگاه فنلاندی اشاره‌ای به نسخه اندروید گوشی پالس پرو نشده، ولی ظاهرا این گوشی تا دو سال به‌روزرسانی اصلی سیستم‌عامل و تا سه سال به‌روزرسانی امنیتی را دریافت خواهد کرد. 

در نهایت، باید اشاره کرد که ابعاد و وزن اچ‌ام‌دی پالس پرو ۱۶۳٫۱۹ در ۷۵ در ۸٫۵ میلی‌متر، و ۱۹۶ گرم گزارش شده است. به‌علاوه، این گوشی با گواهی IP52 در برابر پاشش آب و گردوغبار مقاوم است.

منبع: جی‌اس‌ام

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->